sunnuntai 31. elokuuta 2014

Drooling Over Your Polish

Kuinka onnelliseksi voikaan ihminen tulla onnistuneista lakkauksista? Enpä muista milloin viimeksi olisin ollut näin tohkeissani omista taiteiluista! 

Vielä vähän aikaa sitten melkeinpä vihasin kirkaspohjaisia glitterlakkoja... Kunnes tuli Better Not Waste ja sitten tämä, samaan Dollish Polishin bloggarikokoelmaan kuuluva Drooling Over Your Polish. Lakka, jota mun ei missään nimessä pitänyt hankkia.. Onneksi kuitenkin hankin, sillä nyt mä voin iloisesti hehkuttaa omistavani täydellisen glitterlakan ja hyvästellä inhoni niitä kohtaan! Tai en ehkä täysin, mutta oikeaan suuntaan ollaan menossa.. :D


Värilakaksi valitsin ihanan, yhdellä kerroksella peittävän pinkin cremen, Cult Nails - Falling Hard. Tämä lakka on oikein harvinainen herkku! Suti on juuri sopiva mun kynsille, ei jätä raitoja ja ihan oikeasti peittää vain yhdellä kerroksella. Lääh, tällaisia lakkoja toivoisin omistavani enemmän. Falling Hardin päälle sudin yhden kerroksen Drooling Over Your Polishia. Olin varautunut onkimaan ja asettelemaan glittereitä pullosta kynsille,  mutta helpotuksekseni kaikki sujui ongelmitta! Sutiin tuli lakkaa juuri sopiva määrä, ei yhtään liikaa eikä liian vähän.


Drooling Over Your Polish lakan lisättyäni kynnet näyttivät vielä hieman paljailta, joten lisäsin lakkauksiin vielä kultaisesta helminauhasta leikkaamiani sopivan kokoisia nauhoja kynsille. 


Nämä lakkaukset miellyttivät omaa silmää todella paljon ja voisin jopa sanoa, että näistä tuli tämän vuoden aikana tehdyistä lakkauksista ehdottomat lempparit! :)


Mikä on sinun lempi glitterlakkasi? :)

28 kommenttia:

  1. Drooling on kyllä ihana, se on yksi minun lempiglittereistä. En olekaan kokeillut pinkin päällä, vitsit miten hyvältä näyttää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on kyllä paras glitteri omassakin kokoelmassa :)

      Kiitos! :)

      Poista
  2. Nämä on aivan upeat kynnet<3 Aika hyvä sattuma, mulla on meinaan kanssa juuri kynsillä tuon Dollisin lakka, tosin aivaaan erilainen lakkaus, eikä suinkaan näin kaunis kuin sulla <3

    VastaaPoista
  3. Hih nää onki kivat! :) itelläni on päällä nyt Opin Snowflakes in the air ja tää on kyllä mun kokoelman kaunein glitter :3

    VastaaPoista
  4. Tosi ihanat kynnet! Tykkään ite paljon Better Not Wastetista ja toiki vaikuttaa kyl ihan kivalle. :)

    VastaaPoista
  5. Aivan yli söpsöt kynnet! Ihanat! ^_^

    VastaaPoista
  6. Wau! Todella upeat ja kauniit ja oikeastaan täydelliset lakkaukset!
    Mun lempiglitterlakka taitaa olla tällä hetkellä tuo Flormarin, joka on melkein kaikissa lakkauksissa mukana... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhoh, kiitos paljon Katarooma ♡

      Mulla onkin vain yksi flormarin/kone Helsingin lakka :D

      Poista
  7. Nämä kynnet on U-P-E-A-T! Ihan mielettömän kauniit. :)

    VastaaPoista
  8. Aivan ihanat lakkaukset!! ♥ Todella onnistunut lopputulos. :3
    Kääks - mulla on niin hirveenä lemppariglitterlakkoja etten mitenkään voi sanoa vain yhtä.. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti!! ♡

      No sulla onkin sitteb paljon valinnanvaraa lakkauksissa! :)

      Poista
  9. No nyt on upeat kynnet! Nainen sä olet taitava! :D

    VastaaPoista