tiistai 17. kesäkuuta 2014

Kynsibloggaajien miitti 14.6.2014

Edellisessä postauksessa näittekin minun miittikynteni ja nyt kun olen kaikki kuvat saanut ladattua (ja omat muokattua), on aika päästää teidätkin fiilistelemään!

Viveka, Suvi ja Hanna oli koristellut paikan niin nätisti ja tuli oikein tervetullut olo astuessamme miittipaikalle sisään.

Meitähän oli paikalla kaikenkaikkiaan 22 kynsihöperöä. Ihanaa oli nähdä bloggareita joita olen fanittanut jo kuukausi tolkulla. :)


Alkuun saimme koristella omat nimilaput ja juoda alkumaljat. Esittelyvaiheessa mulla meinasi tulla pupu pöksyyn, en nimittäin kuvitellut että oman blogin ääneen lausuminen voisi olla niin tuskallista... :D Siinä vaiheessa tuli mieleen, että miksi pitikin nimetä blogi englanniksi. No, nämä on näitä. :D


Miitissä oli ihan MIELETTÖMIÄ herkkuja tarjolla! Oli suolaista piirakkaa, dippejä ja kaikkea ihanaa pientä naposteltavaa. :) Jos olisin ollut yksin, olisin varmasti mässännyt kaiken ihan itse, muahah. :D



Tarjolla oli myöskin todella herkullista kakkua jonka oli miittiin suunnitellut Marsispossu. Kakun täyte oli herkullista mutta ei olisi haitannut jos kakku olisi ollut pelkkää sokerimassaa! :D Minä en itse henkilökohtaisesti yleensä pidä marsipaani/sokerimassa kuorrutteista kakuissa tai muissakaan leivonnaisissa, mutta tämän kakun päällinen oli jotain niin taivaallista! 


 Viveka aloittelemassa kakkua. :)

 Ihana herkkupöytä jonka äärellä olisin voinut viettää tovin jos toisenkin. :p


Pelkkää herkuttelua ei koko päivä ollut, vaan oli meillä tietovisailuakin! Meidän tiimille (Brunetit) kysymykset olivat vissiin hiukan vaikeita koska sijoituttiin viimeisiksi. :D Ainakin mulle kysymykset oli vaikeita ja tiesin vain yhden varmaksi.. :D

Miracle, Shiny, Anniina & minä!

 Alkuillasta saatiin goodiebagit, OPIn seinäkalenterit sekä Cloettan TV Mix Comedy karkkipussit.


Tykkäsin omasta goodiebagista todella paljon ja kaikki oli mieleisiä! Yhtäkään näistä lakoista multa ei vielä löytynyt joten jokainen pääsee varmasti käyttöön. :)

Kauneudenkauppa.fi:ltä saatiin OPIn lakat; Minnie Style ja Super Bass Shatter, OPIn seinäkalenteri sekä viila. Mä oon tuota seinäkalenteria himoinnut jo vaikka kuinka kauan, harmi vaan että sain sen näin myöhään, onhan tässä jo puolet vuodesta kerennyt kulua. :D Minnie Style oli myöskin mieluinen yllätys ja pääseekin varmaan lähiaikoina lakkauksiin mukaan! Crackle lakkoja mä en ole koskaan kokeillut, ja vaikka näitä ei kynsihöperöiden piireissä kauheasti rakasteta, innolla ajattelin silti kokeilla.

http://www.nailcity.fi/ Saatiin Zoyan lakat, yhdet kullekin. Mulle osui Sailor-niminen ihanuus. Tämä on mun ensimmäinen Zoyan lakka joten voitte kuvitella että olin tästä todella onnellinen! Täytyy myöntää että olin hieman kateudesta vihreä kun muutama bloggaaja sai Zoyan Pixie Dust kokoelmasta Vega-lakan. :D Se on niin mahtava lakka että pitänee se itselläkin joskus kotiuttaa. :p

Consult Lady sponsoroi meille yhdet China Glazen kynsilakat (Minulle osui ihana In the Lime, neon lakka!<3 ) sekä Body Drench Sun Splashed Mango kosteuttavan voiteen. Saimme myös kokeilla Consult Ladyn Lumoava Lady- suolakuorintaa. Itse en kokeillut sitä ollenkaan kun mulla oli kynsissä rusetit, jotka olisi varmasti tippuneet kuorinnan yhteydessä pois. :/

Goodiebagissa oli myös yksi Essien lakka, sekä Lorealin tai Maybellinen lakka. Itse sain Lorealin Jeans Effect - lakan, joka vaikuttaa todella mielenkiintoiselta! Lakka näyttää pullossa ihan tavalliselta, mutta jättää tekstuuripinnan. En malta odottaa että pääsen tätä kokeilemaan! Essien lakka oli nimeltään Style Hunter. Todella herkullinen väri ja mikä parasta, tämä on varustettu suomi sudilla.



Päästiin myöskin kirppistelemään eli kaivelemaan toisten tuomia myytäviä lakkoja. Itse en tuonut ollenkaan myytäviä sillä minun on todella vaikea luopua omista vähäisistä ihanuuksista. Totta puhuen, olisi multa varmasti muutama lakka myytäväksi irronnut, mutta ajatuskin niiden luopumisesta tuntui pahalta.. :D


Kuusi uutta murua mä sitten loppujen lopuksi kotiutin;

Color Club - New Bohemian
OPI - Lincoln Park After Dark
China Glaze - White on White
Different Dimension - Reach For the Sky!
Ciate - Serendipity
Ciate mini - Boudoir

Onneksi rahaa ei palanut kun vain sen 20e jonka olin kirppistelyä varten varannut. :)



Ihanan miitin yksi mielenkiintoisimmista jutuista oli ehdottomasti OPIn maahantuojan, Violan, käynti paikanpäällä. Vaikka mitään en kysellytkään niin sain silti paljon vastauksia ja selvennyksiä asioihin joita olen pienessä mielessäni useasti pyöritellyt. Viola puhui muunmuuassa feikki OPIen tunnistamisesta, joka on kuulemma aika mahdotonta. Oli kyllä ihan mahtavaa kuunnella alan ammattilaista!





Kaikkien kynsihörhöjen kynnet! <3


Päivä oli siis aivan huippu! Sain tutustua niiin ihaniin ihmisiin. :) Olin koko päivän todella jännyttynyt vaikka luulin että se heltyisi siinä vaiheessa kun astuin miittipaikalla sisään. Olin väärässä.. :D Jännityksestä huolimatta, mukavaa oli! <3 Kiitoksia siis kovasti järjestäjille (Viveka, Suvi & Hanna) ja tietysti miitin sponsoreille;



Kaikki kuvat on ottanut Tanja Karthaus / paitsi ne joissa on minun vesileima. :)

16 kommenttia:

  1. Jumituin niin sinne sohvan pohjalle, etten ehtinyt jutella sun kanssa niinkuin olin ajatellut. Pitää treffata uudestaan!

    Sulla oli tosi kauniit kynnet ja muutenkin kiva kesäinen tyyli <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa! :D Muakin harmittaa kun ei päästy oikein jutskailemaan! :/ Joskus pitää kyllä ehdottomasti nähdä uudestaan. :)
      Kiitos paljon Kaisa! <3 Sinunkin kynnet oli ihanat!!

      Poista
  2. Miitit vaikuttaa kyllä mielenkiintosilta. Ehkä määki joku päivä möngin johonki miittiin täältä keskeltä ei mitään... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä oli mun ensimmäinen miitti enkä tiennyt yhtään mitä tuleman piti, hauskaa oli kuitenkin!
      Etköhän sinäkin vielä! :)

      Poista
  3. Se sohva imasi sisäänsä :D Juu se kanssa itteä vähän harmittaa kun ei kerinny kaikkien kanssa justkaamaan.

    Ne sun oli kyl aikas JEES!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juu! :D Itekin vietin varmaan yli puolet ajasta siellä terassin puolella.. :D
      Kiva että tykkäsit! :)

      Poista
  4. Hyvä postaus mahtavasta miitistä! :) Olit kyllä niin nättinä, että. <3 Mun pitäs alkaa miittipostausta vääntää enkä tiedä mistä aloittaa edes... :D Kuvia en ottanut itse yhtään, niin joudun lainailla muiden kuvia. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti, kiitos paljon ja samat sanat! <3
      Mulla meni tämän teossa useampi tunti just sen alotuksen takia.. Ota vaan hyvä asento ja paljon aikaa itelles! :D

      Poista
  5. Mua niin harmittaa, että en päässy mukaan! :( <3
    Oot niin kaunis tuossa kuvassa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muakin harmittaa niiin paljon ku et päässy tulemaan! :(
      Kiiitos paljon Fani! <3

      Poista
  6. Kiva postaus miitistä ja voiii miten kaunis sinä oot !!!! :)

    VastaaPoista
  7. Oli mukava tavata! Ja sun miittikynnet sopi niin mielettömän hyvin sun mekkoon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samoin! Harmi kun piti lähteä niin aikasin kotiin. :/
      Kiiitos! :)

      Poista
  8. Kääk minä täällä myöhässä taas kommentoimassa mut tosiaan ilta meni ihan älyttömän nopeasti ohi, ois ollu kiva tutustuu enemmän! Pitää törmäillä! Ja sulla oli ihanat kynnet niinkun aina:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah :D! Niin kyllä meni, aika kulu tosi nopeasti..
      Voi kiitos, niin sullakin! :)

      Poista