tiistai 8. huhtikuuta 2014

Stamping gone wrong

Helou! :) Oli aika kaivella lakkalaatikkoa ja etsiä sieltä sellainen lakka, jota ei ole tullut käytettyä pitkiin aikoihin. No käsiin tarttui sitten Chinan Flip Flop Fantasy. Mä vähän ihmettelen että miksi tuota ei ole tullut käytettyä, todella kaunis lakka hän nimittäin on. Jos en nyt kauheasti valehtele, niin olen käyttänyt tuota lakkaa viimeksi viime syksynä..

Pohjalla siis kaksi kerrosta China Glaze - Flip Flop Fantasy - lakkaa. Ihana neon oranssi kaunokainen, joka ei valitettavasti pääse kuvissa ollenkaan oikeuksiin. Mulla oli taas kamalia vaikeuksia kuvien ottamisessa. Muutenkin on ideat vähän hukassa lakkailun suhteen. Onneksi mulle on tulossa niiiin monta uutta kaunokaista että eiköhän niistä löydy lisää innostusta! :)

Mulle tuli myös Pueenin leimauslaatat ja niitähän oli aivan pakko päästä kokeilemaan. Yritin ensin leimata konadin valkoisella leimauslakalla, mutta siitä ei tullut yhtään mitää koska kuviot ei tarttuneet leimasimeen.
No sitten uusi yritys Essence - If i were a boy - lakalla, jonka olen todennut todella hyväksi leimaamiseen!
Eihän nuo leimat sitten ollenkaan sopineet pohjalakan kanssa yhteen, ja leimoista tuli todella koloisia.. Musta olisi voinut toimia paremmin. En kuitenkaan enää ruvennut lakkoja poistelemaan, joten nämä saivat pysyä kynsillä yhden kokonaisen päivän.





5 kommenttia:

  1. FFF! Älyttömän ihana lakka! Hyvin oot saanu sen värin kuviin^^ ja leimat sopii hyvin siihen :)

    VastaaPoista
  2. Hauskan näköset lakkaukset, semmoset utuiset...

    VastaaPoista
  3. Kauniit. :) Ja hyvin oot saanu kuvattua tuon lakan sävyn!

    Ps. Sulle ois haaste http://kynsienvarikartta.blogspot.fi/2014/04/rough-sparkle.html :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos Tiina! :)
    ou, pitää käydä kurkkimassa ;)

    VastaaPoista