torstai 27. maaliskuuta 2014

Day 20: Water Marbled

Heissulivei! :D Tätä haastepäivää odotin oikeastaan eniten koko haasteessa, vesimarmorointia. Koska Kaisa oli tehnyt ihanat marmoroinnit ja yhdistänyt ne skittletteen, niin mulla oli aivan pakko apinoida tuo idea. :D Toki tein omani eri väreillä ja koko touhu meni ihan penkin alle.

Marmoroidut kynnet ei näytä laisinkaan siltä miltä niiden pitäisi, eikä hammastikulla lisäämäni pilkut ainakaan paranna niiden olemusta. Hyvä minä! :D 

Pikkurilleissä yksi kerros Chinan Liquid leatheria. Niitit kiinnitetty pikakuivattajalla.
Nimettömissä ja peukuissa KOLME kerrosta BKn pinkkiä hiekkalakkaa, sävynumero 09. Rasittava lakka, ei meinaan kuivu ihan millään. Olisi edes voinut peittää kahdella kerroksella, mutta ei. En löydä tästä lakasta mitään hyvää sanottavaa. 
Etusormissa ja keskareissa pohjalla yksi kerros OPIn This Gown needs a Crown -lakkaa.

Marmoroinnissa käytetty kolmea eri lakkaa, Seche - Dives in Head First, Diffi - 43 ja viimeiseksi yksi tippa Chinan Liquid leatheria. Lakkaukset on tietenkin kuorrutettu ohuella kerroksella Sechen pikakuivattajaa.




Kuvien muokkauksetkin meni ihan penkin alle. :D


 Lakkauksethan mulla kerkesi olla huimat puolipäivää kun etusormesta lohkesi kynsi. Ja eikun taas viilaamaan. Seriously?? Juuri kun kynnet alkoi näyttää suht. kivoilta. Jospa vielä joskus mullakin olisi pitkät kynnet.. 


4 kommenttia:

  1. Tosi nätit. :)

    Se on niin ärsyttävää, kun kynsi lohkee. Nyt oon geelien kanssa tykänny, kun kynnet ei lohkea eikä katkea. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Kaikista ärsyttävintä on kun pitää lyhentää sitte kaikki kynnet.. :/ En nimittäin yhtään tykkää eri pituisista kynsistä. :D
      Ne olis varmaan ihan käytännölliset. Mulla oli monta vuotta sitten akryylikynnet aika kauan, omat kynnet vaan meni ihan piloille..

      Poista
  2. Mun mielestä nämä on oikein onnistuneet ja näyttää hyvältä. :)

    VastaaPoista