tiistai 25. maaliskuuta 2014

Day 19: Galaxies

Mä olen aina ihastellut kaikkien galaxikynsiä joten kun tämänpäivän haasteen aika tuli niin lähdin täpinöissäni etsimään youtubesta tutoja. Mielikuvitusta käyttämällä en olisi saanut mitään aikaan ja halusin muutenkin vähän normaaleista tummista galaxikynsistä poikkeavat lakkaukset. 
Näihin pastellinsävyisiin lakkauksiin löysin tutoriaalin täältä.

Nämä oli yllättävän nopeat tehdä. Pakko ylistää tuota OPI - Steady as She Rose -lakkaa. Tarvii vain 2 kerrosta peittääkseen ja kuivimisaikakin on todella nopea. Sitä on siis pohjalla kaksi kerrosta, jonka jälkeen lähdin töpöttelemään sienellä sen päälle eri väreillä.

Ensin töpöttelin kynnen reunoille Chinan That's Shore Bright -lakkaa jonka jälkeen tein keskelle valkoisella lakalla jonkinmoiset viivat (niiden piti näyttää S-kirjaimilta :D) kynsien keskelle. Valkoisen ympärille töpöttelin Essencen If I were a boy -lakkaa ja sen jälkeen sinisen ympärille pinkkiä lakkaa. 
Essencen Time for Romance lakkaa töpöttelin sinne tänne. Lopuksi valkoista lakkaa korostamaan koko lakkausta. Niin ja ei unohdeta noita ylisuuria tähtiä jotka tein liian suurella siveltimellä.. :D Armahtakaa minua, nämä oli vasta toiset galaxikynnet. :D

Vaikka jossainkohti nämä muistuttavat enemmän sekamelskaa kuin mitään galaxeja niin olin lopputulokseen ihan tyytyväinen ja tykkäsin näistä paljon.







Time for Romance| If I were a boy| Pink-ing of you| Steady as She Rose| That's shore bright | white on white

Mitäs pidätte? Muistuttaako nämä teidän mielestänne ollenkaan galaxeja? :D

8 kommenttia:

  1. Kyllä mun mielestä nämä muistuttaa galaxeja :) Oikein onnistuneet <3

    VastaaPoista
  2. Huippu juttu, että nää on eriväriset galaxit mitä normaalisti nähny. Tykkään, tykkään, tykkään!

    VastaaPoista
  3. Tosi kivat ja onnistuneet!
    Itse teen galaksit yleensä tummana, vois kyllä joskus kokeilla tällaisia vähän hempeämpiäkin :)

    Sulla on käynyt Steady As She Rosen kanssa kyllä sit hyvä säkä, se on yleisesti aika parjattu huonon koostumuksensa takia :/ Hyvä sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kannattaa kyllä ehdottomasti kokeilla :)
      Aijaa, mä en oo koskaan lukenut siitä mitään.. Mulla se toimii onneksi täydellisesti! :D

      Poista